Moana

- Hav


Kom hem från scouterna för lite mer än en kvart sedan. Nu kommer dagens stora inlägg ^^

Började dagen med en sovmorgon XD Sen var det matte lektion, men den ordinarie läraren var borta så fick ha vikarie och som vanligt spårade det ut! :O Det slutade med att killarna kastade ut en stol genom fönstret -.- Förstår inte riktigt varför men, men. Sen blev det ännu mer krongel - på ss hade det stått av musik och so lektionerna utgår men det var bara lektionerna på eftermiddagen eftersom vi skulle ha thai chi (det pratar vi om senare). Så alla trodde att det inte skulle vara någon musik lektion - vilket det nu var. Så tur för mig att jag, Linda, Katrin, Petra, Belle, Elin och Frida gick ner till musiksalen iaf. Det slutade med att de flesta var där.. Sen var det lunch - inte så jättespeciellt :P Efter det hade vi en liten idrotts lektion. Det var helt fritt så alla gjorde olika saker. Jag och Belle började med att vara med på killiboll (vete fan hur det stavas), själv var jag inte med så mycket - var med i nån minut och sen satt jag och Petra och "dömde". Efter ett tag gick jaag och Belle upp till gymmet och hängde där ett tag :P Fett kul! XD Bilder finns längre ner XD. Direkt efter idrotten hade vi that chi. Det skummaste som någon sin hänt i skolan vad jag vet/kommer ihåg :P Det var för det första alla e klasser så vi var med andra ord tre åttor som skulle vara i idrotts salen och ha lektion samtidigt -.- För det andra var "läraren" superskum. Så skulle ju alla drygt 100 pers vara tysta också -.- Iaf var det super konstigt och jag orkar inte berätta allt - tänker bara på läskiga saker då :P
Sen var det bank timme - alltså chill. Började med att jag satt och läste men kom bara några sidor sen blev det massa prat och hjälp med franska plugg och spanska frågor XD Så det gick väl an.
FRANSKA PROV! OMG! Nä, men det gick ganska bra faktiskt. Efter åt kändes det bara som om jag hade två-tre fel. Så det känns jävligt bra. Fast sen har man ju troligtvis 3 prov på fredag också -.- BLÄ!¨

Kom hem och läste lite HKK och sen sprang iväg igen. Kom hem igen pluggade lite mer och sen ringde jag Linda för att kolla om vi skulle gå till scouterna tillsammans :P Sen blev det lite middags käkande och sen mer eller midre gå och möta Linda och Katrin.

Scouterna var superkul! XD Vi var inne hela mötet och lekte en massa lekar XD Och självklart var vi super flummiga och hade superkul! Fast det började med att vi fick dela upp oss -.- Iaf - vi lekte en massa skumma lekar jag inte orkar förklar och hade sp jäkla kul. Börjar dra ner på detta inlägg nu.. Blir sängen efter detta XD

Här kommer lite bilder från idag ^^

 Tjejerna står och kollar på när Petra spelar piano :P

 Jag och Micke ska rita Norge utan att använda ord :|

 Lizzie - jäklar vilka ögon hon fick :) Det får avsluta dagens inlägg! ^^

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0