Lani

- Himmel


:'( Sitter här uppe i fjällen med sällskapet och kollar på semester svenskar, rätt trist, samtidigt som jag sitter och storgråter. Andledningen till det får ni veta senare om jag inte glömmer bort det :P.

Blev väkt idag igen :@ Nä, nu fan får det vara slut på tidiga mornar, men det vet jag redan nu att det inte blir förrens nästa lördag -.- Men vad gör man inte för sällskapet :) Kom iväg till backen senare än vad vi brukar, mitt fel :P Började borta i Hundfjället en fjärdedel av gänget försvann bort till Väggen och körde den medans vi andra körde en tråkig blå/grön backe tre gånger -.- Sen belv det lite mer random åk men fy vad hundfjället är tråkigt. Eftersom det finns så otroligt få liftar står man ju större delev av tiden i köer i stället för att åka. Så runt 11 halv 12 tiden åkte vi till Tandådalen eftersom vi lätt tröttnade på hundfjället. Så mysigt - solen sken mer eller midre hela tiden och det var nästan ingen vind.
Ja, mer om skiddagen finns det väl inte att berätta. För mig blev de tyvärr ingen vägg - kände mig lite för trött och tror att jag väntar några år till.

Btw - kollar just nu på Grey's. Yippie. Så jäkla glad över att femman fanns här uppe, förra året fanns inte den kanalen så då var det viktigt att hinna hem i tid till reprisen. Som vad jag kommer ihåg vi faktiskt hann till.

Här kommer lite bilder innan jag berättar varför alla dessa tårar :'(
 Liten bild jag tog i transport liften
 Ytterligare en bild tagen från liften. Tror att det är en skoterväg som vi ser

Nu till :'(
Nu kommer säkert en hel del töntar där ute tycka att det här är as töntigt, men jag skiter fullstädnigt i dig som tycker det. Så stick i väg i så fall. Vi alla växer upp med olika saker och vi alla tycker olika. Vissa av oss växer ifrån "barnfilmer" när vi är 7 och vissa tjejer håller på och leker med barbie dockor tills dom är 18. Jag har växt upp disney och är fortfarnade förälskad i det mesta som disney handlar om. Som jag hoppas att alla vet kom hsm3 ut i oktober 2008 på bio och kom ut idag på dvd. Självklart så köpte jag den ^^ I slutet av filmen kände jag hur tårarna började rinna eftersom jag visste att fjärde filmen inte kommer att bli likadan. Sen när det var bonus matrial och det var ett avsnitt där alla i casten sa 'hejdå'. Det var så sorgligt när alla grät. Under en del var det "näsbild" på ash och nessa när de stod och kramade om varnadra och grät stora floder. Själv började jag asböla där - när man ser sin förebild bryta ihop på det sättet bryter man själv ihop.
Så där har ni förklaringen. Om ni tycker att det här lät töntigt så lämna inga jäkla komentarer, men om ni håller med eller nåt sånt så känn dig välkommen. Själv tycker jag bara att det är töntigt att inte säga vad man tycker. Känner en person som sa till mig att hon älskade hsm och sen för att var 'cool' eller för mig bara en jävligt stor tönt sa till alla andra att hsm var töntigt och skrev på sin blogg att hon inte tycker om hsm så mycket men som jag sa, sa hon till mig att hon älskade det. Jag tycker verkligen att det var töntigt gjort utav Dig. Sen har jag en annan som jag tycker mer om som aldrig hade sett hsm förrut och som tillbringade en hel dag med mig för att kolla på alla och sen gick vi och såg trean på bio. Efter det sa hon att hon älskade hsm, vilket jag tyckte va jättekul eftersom vi inte har så jättemycket annat gemensamt. Sen kom twilight ivägen och då tyckte hon om det mer, men hon sa aldrig att hon inte tyckte om hsm. Och det verkar som om hon fortfarnade tycker om det men bara inte lika mycket. Så tycker jag att fler ska agera. Man märker på en person om den tycker om något eller inte. Oj, gud va långt det här blev ^^. Måste bara ge lite kredd (vette hur det stavas) till några personer som jag tycker vågar visa vad dom tycker om. Så tack till de här personerna för att de ger mig stöd eftersom de gillar och vågar säga att de tycker om hsm precis som jag. Så tack; Jessica, Anna och Anna (som alla följde med på premiären av trean ^^).

Nej, nu blir jag trött, går och lägger mig nu när Grey's snart är slut. Eller får se om jag kanske sitter uppe lite längre. Men mer bloggande tror jag inte det blir.

Ox

Kommentarer
Postat av: Frida ^^

Hej Isa! Så du har det bra? :D Själv är jag i Storhogna. Åkte hit från Lit imorse.



Du jag måste bara fråga. Det där om hsm och två personer som...eh...sa vad de tyckte :P Asså var jag en av dem och i så fall vilken? Blir värsta nervös att du tror att jag typ försökt "tönta" dig eller nåt ^^ Ja skriver det här på min blogg också så du förhoppningsvis ser det.



Ha ett så bra lov!

Puss <3

2009-02-26 @ 20:21:20
URL: http://fridaxfjorton.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Det här var nåt nytt jag hittade när surfade runt på Mer-Trafik?????? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

2009-02-27 @ 01:45:31
URL: http://www.ronnysreception.blogspot.com/
Postat av: chili

snygg blogg du har!:)Allt bra o så me dej?

2009-02-27 @ 01:45:51
URL: http://hetchili.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Så många komentarer det blev i det här inlägget då ^^ Hur komdet sig :o?? XD Iaf - ska försöka svara på komentarerna här;

Till Fridut ^^ - Nä, de inte du. Men det finns andra i gruppen som jag inte tror snackar sanning hela tiden. Men de handlar då inte mkt om hsm :P

Till Ronny - Fatta inte riktigt vad du skrev men du är vamrt välkommen :P

Till chili - tackar man tackar, de e bara bra, själv?

2009-02-27 @ 19:01:31
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vet att det är mig du snackar om. Skitkul att du missuppfattar allt.

2009-03-01 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0