Influensa -.-

Har inte skrvit på super länge, men har pluggat eller legat i sängen med influensan -.-

Onsdag:
Var as seg hela dagen och under hemkunskapen hade jag en hemsk huvudvärk. Pluggade kemi och engelska och höll på med svenskan när jag kom hem. Åt mer eller midre inget till middag... och senare på kvällen blev jag as trött och fick värsta frossan.

Torsdag:
Vaknade med 39 graders feber vilket sög eftersom jag inte kunde gå till skolan då och det var ju kemiprov. Så för göra det någon annan dag. -.- Låg i sängen hela dagen och mådde allmänt dåligt. Åt ingenting.. kunde bara inte få i mig något så som jag mådde.

Fredag:
Sov super dåligt, vaknade med 39 graders feber idag igen... yippie... fick i mig ett glas blåbärssoppan och en halv skorpa idag, bättre än ingenting -.- Låg i sängen större delen av dagen igen.

Lördag:
Sov dåligt igen och hade feber när jag vaknade igen.. suck.. Fick i mig ett halvt glas blåbärssoppa på mogonen och åt middag med famlijen för första gången på ett par dagar, men fick inte i mig mycket alls. Senare på kvällen var det meoldifestivalen. Orkade fasktiskt stanna uppe och kolla på hela alltet, helt otroligt :P

Söndag:
Vaknade i natt av att jag hostade som bara den, fick hälla i mig hostmedicine som smakade fruktansvärt och efter det kunde jag inte soma så låg vaken till fyra eller något sånt. Skulle på konfa träff idag, men som det ser ut nu så blir det inget med det, förresten så har det redan börjat så... Hoppas att jag blir friskt tills på tisdag annars har jag två prov att ta igen -.-


Ox


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jag gillar din blogg, den är verkligen bra! ^^



Håll gärna koll på min blogg via bloggvin om du vill, finns länk till vänster i min blogg =D

2009-02-08 @ 18:47:09
URL: http://dressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0