Frida ^^

Halloj alla svenskar m.m

Sitter nu och tråkar efter att ha fixat middagen som nu bara står och kokar eller är i ugnen (vet inte riktigt). Har haft det fett me kul idag.

Vaknade först runt 10 och åt lite frukost. Resten av familjen har inte varit hemma på hel dagen så för en gångs skull var det ganska tyst. Mamma i Sälen och killarna på fotbolls cup. Någon minut efter att jag vaknat ringde Frida. Hon var då nästan klar... hehe.. men det va ju inte jag. Så jag gick upp och duchade, bäddade sängen och klädde på mig och sånt där, sen ringde jag hem till Frida och efter några minuter kom hon ner.
Vi satt typ och kollade på Buffy och gjorde "knyt-armand". Det jag gjorde först blev aldrig klart eftersom trådarna var för korta så jag började på ett annat som inte blev klart heller, andledning? - tröttnade bara haha. Så nu har jag hur många som helst påbörjade armband som någon dag kommer att bli klara hoppas vi. Efter ett litet tag gick vi upp till Frida. Först hjälpte jag henne med sin blogg design (kolla in den :) http://fridaxfjorton.blogg.se (Frida gjorde det mesta ^^)) Sen spelade vi ett rätt meningslöst spel på hamsetpaj. Det var hur skumt som helst, skulle typ vara någon barnskötare som skulle ta hand om en massa ungar.

Sen vandrade man hem för att fixa middagen som, som sagt står någonstans nu. :P

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0