DVD kärlek

Vet inte om jag nämt det men min portabla dvd spelare är helt cp. Här är en lista på saker som är fel med den -.-

1. Det finns ingen many knapp på själva dvd spelaren
2. Meny-knappen finns ändast på fjärren som aldrig har fungerat
3. Batteriet som sitter bak på den lossnar hela tiden
4. Sladden som ska ladda batteriet åker ut hela tiden
5. Locket (där man lägger själva dvd skivan) går inte alltid att stäna
6. När man kopplar in den i tv åker sladden ut nästan hela tiden
7. Skärmen är repad
8. Skärmen blir ibland chock rosa och limegrön
9. Den låter förskräckligt
10. Sladden åker i två bitar hela tiden (på laptop sladdar med mera är det ju två sladdar som sitter ihop via nån större sak)

Nu har jag iof haft dvd:n i flera år så det kanske inte är så jättekonstigt att den är lite konsitg.. :P
Men iaf, nu har jag hittat en ny dvd som är perfekt! XD
 1. Man kan vrida på skärmen ^^ cooooolt!
2. Den är snygg
3. Det finns many-knapp på dvd:n
4. DEN ÄR REGIONSFRI! SVENSKA OCH AMERIKANSKE DVD FILMER PÅ SAMMA SPELARE! FINALLY!! XD
5. Kostar bara 999:-

Nä, nu var det middag.

Ox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0