Och min dag har varit? FAIL...

Den här dagen.. ja.. inte varit den bästa. Iof blev jag ganska glad när jag fick reda på att alla förrutom två kommer på lördag! Men annars fy fan! Allt har bara gått åt helvet. Orkar inte skriva ner hela dagen, så nämner de deprimerande sakerna som gjorde hela dagen så fail!

1. En av de bästa lärarna vi har ska sluta efter jul, KUL!
2. Jag fick snö in i mina skor på vägen hem (okej, inte så farligt.. men..)
3. Bråkade med brorsan så han slog knytnäven i huvudet på mig :@
4. Misslyckades totalt med att baka kladdkaka -.-

Bara för att det inte ska vara så ofattbart deprimerande, lite bra saker:
1. Som sagt, "många" kommer på lördag
2. Träffade Linnea och Matilda
3. Lekte med Yoshi i snön
4. Hittade Owl city låtar på limewire :P
(Ja.. de här 4 var väl ganska så patetiska, iaf den sista -.-)

Aja, cya!

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0