"NO! Nån körde över mig!" :O

Så var det officiellt dags för jullov ^^ Tänkte inte skriva så jättemycket om själva avslutning, den var väl nästan som vilken som helst. I aulan sjöng sjuornas och åttornas körer och sen spexade lärarna (SKITbra!) Sen gick alla upp till sina mentorer, fick betyg och sen gick man hem. Nu ska ju en lärare sluta så det var lite kramar på alla möjliga håll.
När vi slutat var jag och Petra kvar i skolan lite. Det var typ bara vi och ett tiotal till kvar i hela skolan + lärare när brandlarmet, av ingen anledning börjar gå. Men, men. Gick till mörby med Petra och sen snackade jag lite med Carro, Ebba, Emy, Lovisa, Elsa, Amanda, Jenny och Frida medan jag väntade på bussen. Petra stackarn fick skjuss -.- :P
Lite senare kom Petra hem till mig. Vi spelade Mario Cart, OFC! Skitkul! Lika flummigt som vanligt. Vi bakade världens fiiinaste pepparkakshus också. Asnajs!
Nu ska jag nog ta och lägga mig, trots att klockan inte alls är mycket och det är helg imorrn.

Lite bilder bara ^^

 Mjöligt? Nejdå! :P
 SKILLS! Blir dekorering imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0