Misslyckat ^^

Tjollah! ^^ (Det var nåt nytt :P). Idag har jag väl lyckats med något som få gör - Failade med att baka pepparkakor. Eller det var ett pepparkakshus. Men fail blev det. Det började bra, men näe... det gick inte riktigt :P Ska göra om det imorrn om jag har tid, annars blir det på tisdag då jag har lite mer fritid.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Har bara varit hemma och laddat inför veckan som börjar imorrn :( har jobbat på ny design också som kanske märks. Like it?
Sitter och kollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik" nu. Det är väl lagom kul... (eller nåt). Har skaffat tuenti nu. För er som inte vet så är det den spanska facebook som spanjorerna vi bodde hos i Spanien drogade, var inne hela tiden. :P Så nu hade Jenny fått en invite från hennes spanjor och jag fick en av henne. Så... me & Jenny goes tuenti ^^
Jag har fått en massa böcker också, så nu är det läsning som gäller! Eller, kanske inte ikväll ska gå och lägga mig nu tror jag, vill inte vara supertrött imorrn direkt.

Ska fixa det sista nu och sen blir det sängen återigen.

Glad andra advent :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0