Mellandagsrea - 27/12/09

Så har man spänderat dagen i Stinsen på mellandagsrea. Blev några fynd till slut. Skulle ju ha fotat lite också men det fanns det inte så mycket tid till. Har kollar på alla tre Ice Age filmerna ^^ På rad, de är så sjukt bra.
Iaf, så åkte jag och mamma till Stinsen, Sollentuna runt lunch tid och shoppade lite. Gick runt i affärerna och kollade på alla kläder både rea plagg och det som kommer bli hett snart. Hittade fyra små plagg. Ett par leggins från BikBok, en kofta från Kapphal och ett linne och en kofta från Gina Tricot. Åt lunch på Subway, har inte gjort det sen vi var i New York förra sommaren tror jag :O Jag tror att vi var inne i varje sko affär och letade efter mina skor som inte finns, tror att de inte säljs längre men vill fortfarande ha dem!! (UGH! Blir helt galen på dessa pärlor som ligger i tangetbordet -.-) Var inne i GameStop också och letade efter ett Wii spel, och vad såg jag där? Aliens at the attic wii spel! :O Alltså det är helt sjukt! För er som inte vet är Alien at the attic en film som släpptes i USA i sommras och som även skulle gå här i Sverige, men icke. Sen släpptes den på DVD i USA i typ oktober eller något sånt och så skulle den släppas i Sverige runt november, men nej. Den finns inte ens om man går in på typ cdon.com eller något sånt. Men ska skeppa över den från USA, så de är väl lugnt. Men hur som helst, hur kan man sälja spelet som kommer från en film men inte sälja filmen som spelet kommer ifrån?! Det är som att man nu när Harry Potter 7 kommer ut, ska man då bara sälja spel och strunta i att sälja filmen? Alltså fine om de struntar i att sälja spelet och bara säljer filmen, men tvärtom?! Jag har t.o.m frågot i en massa affärer, men alla bara, "Nej, tyvärr. Vi säljer inte den filmen.". Men hallå! Varför finns den på spel då!!??
Aja, så kan det väl vara ibland. Men ingen kan väl säga att det inte är konstigt!

Allt är helt jävla cp så, så fort jag ska ladda upp bilder så "svarar inte sidan". UGH!!! CP!!! Så bilderna får väl komma ut nån annan dag när detta cp sak för en gångs skull fungerar! :@


Kommentarer
Postat av: chicca

tack!:D vad snäällt:)

2009-12-28 @ 17:32:24
URL: http://cristinasavina.blogg.se/
Postat av: Vendela

Shit så fin blogg du hade! Riktigt cool design, hoppas att du får ett gott nytt år och roligt nu på nyårsafton! =)

2009-12-31 @ 11:30:09
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0