Happy Birthday!

Imorgon är det julafton! Men innan det.. jag fyller år idag! Eller ja... nu såg jag visst på klockan och den är 00:00 så inte nu längre :P Men jag gjorde det för ett tag sen ^^ Iaf, har det varit en nästan perfekt dag. Är lite besviken på en kompis som jag var säker på skulle höra av sig... men nej. Aja, det var en massa andra gulliga typer som hörde av sig. Så jag nöjer mig stort med det!
Just nu sitter jag och kollar på lite inspelat från Disney Channel för mer än ett år sen. Letar efter en speciel grej, och tror starkt att det är på det här bandet.

Men imorse blev jag iaf väckt, runt 9 så inte så tidigt. I like! Fick en systemkamera, kameraväska, minneskort, klocka, örhängen tror det var det. Sen var det städning för fullt. Runt 3 kom släkten och Karin. Fick supersöta sockor och halsband av Karin. Sen fick jag lite smått och gott från släkten: En kofta (Gina Tricot), skål, gammelmormors pärlhalsband (:O), 500 kr, pärlor och halsband. Ska fota sakerna imorrn och kanske lägger upp dem här. Men det orkar jag inte göra just nu. Håller på med ny design, men det går väl sådär. Måste ha lite snygga bilder först. Men det fixas imorrn det med.

Men imorrn är det julafton! Kul! Först kommer mormor och Björn hit på jullunch och sen ska vi iväg till Brottby till kusinerna och träffa dem och farmor och farfar och fira jul med dem. Men det blir sen på kvällen. Så det blir en sen kväll - kommer troligtvis inte blogga något då.

Hoppas ni har haft en bra dag och önska mig lycka till med nya designen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0