16-12-09

Sitter i denna stund och pratar med min spanjorska om adressen hem till henne så jag kan skicka en liten julklapp, men hon verkar inte riktigt fatta :P
Idag var sista dagen på tema"veckan" (det var tre dagar). Det var kul, det första vi gjorde på morgonen var att dansa salsa :P Sen hade vi värderingsfrågor mentor vis och sist men inte minst hade vi avslutning i aulan med fråga Ulla (tror ja de va.. :S) Det var kul, tjejerna hade skrivit frågor till killarna som de svarat på och som nu lästes upp och så tvärtom.
Imorrn har vi sista lektionerna för den här terminen, sista med Lena också :( Det blir trist, men... Annars är det väl inte så mycket som händer, får se om jag orkar hitta på nåt imorrn. Känner att jag börjar bli lite förkyld, perfekt tajmning och allt.
Jaja, Cya!

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0