08-12-09


Så var det tisdag också, eller slutet av tisdagen :P Imorgon är det onsdag, mitten på veckan! ^^ Yay! Idag hade vi lucia rep i skolan, btw jag kommer inte skriva så jättemycket för måste gå och lägga mig, kommer aldrig upp annars :P Hur som helst. Min grupp är nästan färdig med bron i teknik, vi har jättelite kvar som de som inte är i kören ska göra på fredag, najs :P
Annars då? Var tvungen att spela upp engelska pjäsen jag inte ens varit med och skrivit, den var bara lite rasistisk. HATADE den! Den var hemsk. Och så skulle jag helt plötsligt läsa typ halva manuset -.- Kul! Not! Men, men. Vad som helst för att hålla kvar betyget i engelska, fast detta typ inte räknas -.- Orkar inte! Men iaf, orkar inte hålla på och klaga över engelska pjäsen och sånt tråk. Nä, vi såg på en film på Son, faktiskt bra men hemsk. Handlade om första världskrigt, intressant och så men hemsk som sagt.
Som tidigare nämnt var det lucia rep efter skolan idag, det gick väl så där. Jingle Bells lät för jävligt, inte okej -.- Det lät inte bra alls. Det är bara några få som sjunger den allra sista tonen som är sjukt ful och de sjunger inte bra, eller det kande de gör i vanliga fall men det låter inte bra när de sjunger den tonen. Ush, vill få bort den. Sen har vår musiklärare kommit på något väldigt random intro, som inte heller låter bra. :P Aja... det får bli som det blir. Introt är ju inte dirket körens fel :P
Annars har jag inte gjort så mycket idag, bara tagit det lugnt och så. Imorrn vet jag inte alls vad som händer :S Men nåt får jag väl hitta på. Ush, nu har jag huvudvärk också :( Inte kul, ber till Gud att den är över tills imorgon bitti.

xoxo -

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0