07-12-09

Så var måndagen över. Har väl varit helt okej, inte hänt varken något dåligt eller något superbra. En helt okej dag helt enkelt. Hade skola som vanligt en massa lektioner fram till 14.40 då jag slutade. Slutar egentligen 15.25 men alla ifrån kören har inget C-språk denna vecka på grund av lucia rep vi har på tisdag (komp) och lucia tåget vi har på torsdag kväll, då ska vi ha hunnit hem och äta och sånt innan det börjar. Så det blir ingen franska denna vecka. Hoppas att jag inte missar allt för mycket men får prata med Linda om jag stöter på henne.
När jag kom hem var det lite lugn och ro ett tag :P
Senare på kvällen dorg jag förbi scouterna och var där i drygt 1 h, inte hela mötet alltså. Hade lite andra saker som jag skulle göra + att jag är sjukt trött och börjar bli förkyld så ville helst bara vara hemma och ligga i sängen, men man vill ju träffa alla också. Där fick vi hämta våra halsdukar och sen gick vi upp till vindskyddet i skogen och grillade pinbröd. Mysigt :) Men som sagt var jag trött, hade saker och göra + att jag höll på att frysa ihjäl :( så det var ganska skönt att jag ändå hade bestämt att jag skulle gå tidigare.
När jag kom hem så satte jag mig med det jag skulle göra och nu sitter jag här och tar det lugnt framför datorn, det ända - som finns just nu är att jag fryser sjuk mycket :( Jag vill inte bli sjuk nu, iof är det inte mycket som man missar i skolan, men ändå...

Får se om det blir något sista inlägg innan det blir natt igen :P
Kommer en liten bild här i slutet :)

Min fina lilla guldstjärna som hänger i mitt fönster ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0