Dag 20 på Husarö - Konfirmationen

Så var det dags för konfirmationen. Hela förmiddagen gick åt till att packa och städa i stugorna. Av någo andledning behövde nästan alla plastpåsar att lägga saker i som inte fick plats i väskoran XD Sen kom alla familjer och det var nästan dirket dags för konifirmationen. Svårt att förklara den, man måste ha varit där. Men det var ganska sorgligt...
Sen var det picnic med familjen (i mitt fall släkten + Anna och Petra <3). Sen fick vi springa iväg och byta om och smikna oss till Liv och Fred. Sen var det dags för musikalen, det blev så otroligt bra! :) Vi var jätteduktiga.
I det alldra slutet sjöng ledarna igen och nu började alla verkligen gråt på riktigt. När det var slut sprang alla konfirmander + några ledare ut på bryggan och hoppade i vattnet och stod och grät och kramdes där... Mer än så tänker jag inte berätta :)

Sen blev det raka vägen till landet för mig.. fick dock inte åka ända vägen hem med de andra men en bit iaf, sen gick jag och Andrea av, så jag var inte den ända.

När vi kom till landet var det middag där och jag tillbringade mycket tid med Petra och Anna <3. Blev lite presentöppning och sen var det dags att sova.

En dag med blandade känslor: Sorg, kärlek, glädje och vänskap... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0