Strosade runt lite inne i Sthlm <3

Sitter och tittar på Mamma Mia, idag igen :P Har sett den för många gånger nu... -.- Chattar med lite random människor också XD. Har haft fett kul idag ^^

Vaknade runt 8-9 tiden och tog det lite lugnt, städade upp lite i rummet och sånt. Var ute resten av förmiddagen men fick extremt ont i huvudet så gick in och tog det lugnt ett tag. Fick göra lunch till borsan också, hade ingen ketchup hemma så det fick bli pankakor :P Belived it or not, jag lyckades :P Suger på att laga mat, just so you know XD
Satt och chattade med lite random folk, tillslut bestämde jag och Linda oss för att träffas så hon kom cycklande hem till mig och så stack vi iväg till stan ^^
Vi gick ner till Nora Torg för att ta bussen och där träffad vi på Belle. Så vi tre tog bussen upp till mörby. Väl där skulle Belle träffa en kompis så jag och Linda gick ner till tunnelbanan. Efter ett tag kom dock Belle och hennes kompis så vi åkte in tll stan tillsammans, fast jag och Linda satt och pratade med varrandra och Belle och hennes kompis pratade med varrandra.. så..
Jag och Linda gick av vis Östermalmstorg och gick runt lite inne i stan, drog oss bort mot Gamla Stan och efter ett litet tag kom vi fram :P Strosade runt lite inne i Sthlm <3 Var inne i något coolt ställe, som jag inte vet vad det heter men det var något ställe där de tog imot gamla och trasiga kläder och gjorde om dem till nya kläder ^^ Linda köpte en fett cool top där ^^ Vi gick också bort till Gallerian och köpt brownie där ^^ Satt på brownie trappan as länge och pratade och titta på allt folk XD

När jag kom hem gjorde jag inte mycket, tog det lite lugnt och städade bl.a Yoshis bur. Det var väl vad som hände.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0