Här gick allt åt helvete

Så var en här dagen nästan slut. 270 dagar kvar av året :P (Har inte räknat ut det själv, stod på någon sida någon stans :P)
Har inte varit en så super kul dag... Vaknade runt 10, skönt att entligen få sova ut. Tog det lite lugnt ett tag och städa upp lite, såg på Mamma Mia också.
Halv 2 gick jag ner till Linnea och jag och Jenny fick skjuss med Linnea och Anders ner till matchen -.- Här gick allt åt helvete -.-:
1. Jag vill alltid ha 7 eller 17, och inget utav de numrerna fanns. Alltså inte det att någon hade tagit de, men de fanns liksom inte. Vet inte om de har försvunnit kanske :(
2. Sen var det uppvärming. När vi började springa runt lite fick jag kramp i vaden och efter det hade jag as ont :(
3. När vi skulle skuta inlägg fick jag inte till det en enda gång, jo en gång. EN!
4. Match, första halvleken blev jag utbyten 3 gånger
5. Andra halvleken fick jag as ont i foten, blev sparkad precis under "knölen", vred till foten och fick en as hård boll + en armbåge hårt på axeln...
6. Ingen kunde byta med mig eftersom den enda avbrytaren vi hade, hade ont i magen -.-

När jag kom hem tog jag ett bad och sen var det middag. Och ja, nu sitter jag här och glor på HSM. Tyck vad ni vill, jag skiter i det fullständigt ^^ <3 Imorgon ska det bli fint, blir väl av att ligga på studsmattan och läsa eller något liknande. Om inte någon annan vill hitta på något. ^^

xoxo -Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0