"Thought I lost it"

Ja, efter praoen då :P Gick hem en liten kort sväng för att dumpa av lite saker och byta till min nya jeansjacka och ny väska ^^ <3 Sen gick jag iväg till bussen och tog den upp till Mörby. Jag och Victoria hade bestämt att vi skulle träffas i Mörby utanför tunnelbanan 20 i 4. Sen typ 25 över 3 får jag ett sms av henne som frågar vart jag är. Först blev jag helt galen och "thought I lost it" liksom :P Men sen hade jag rätt bara det att hon var lite tidig :P Vet inte om någon fattade men, men. Vi tog tunnelbanan in till Centralen och gick bort till Kungshallen där vi skulle träffa Ana-Maria. Vet inte om jag har sagt det men vi skulle träffas hela mentors gruppen någon gång i veckan. Först skulle det vara på tisdagen men ingen kunde typ då. Sen skulle det vara på onsdagen men då kunde typ bara jag och Victoria. Så det blev flyttat till fredag, alltså idag. Ändå var det bara jag och Victoria som var där. Och det var bara Oberg och delvis Simon som hade meddelat Ana-Maria att de inte kunde. Vilken diss. Men jag och Victoria hade hur kul som helst iaf :P Back to the old days (:P) när vi kom till Kungshallen var självklart Ana-Maria inte där så vi ringde henne och frågade. Då var hon tydligen på ett möte i skolan, efteråt fick vi veta att Hasse hade hållt kvar hela arbetslaget för att snacka om temadagarna eller vad det nu var. Så allt var Hasses fel :P Men innan Ana-Maria kom gick jag och Victoria runt lite på stan. Gick in i en H&M butik och i Åhlens huset <3. Tror att det var det vi gjorde, för sen gick vi tillbaka till Hötorget och trappan och väntade på att Ana-Maria skulle komma.
När hon kom gick vi in i Kungshallen och satte oss och fikade och pratade om praoen. Det var helt okej. Eftersom Ana-Maria är lite små flummig så blev det lite små konstig stämmning men,men. Det var väl rätt så kul iaf. Efter ett tag kom hennes man och hälsade på. Sen frågade de mig och Victoria om vi visste vad en kille ville ha i 15 års present :P Det var bara att tänka efter. Vet inte om vi gjorde de något klokare :P
När vi fikat klart fick jag och Victoria varsin fingerdocka av Ana-Maria. Snacka om random :P Men, men ^^ Sen gick jag och Victoria till Centralen igen och tog tunnelbanan hem. Sen tog hon sin buss och jag fick vänta på min i 8 minuter :P Ingen big deal ^^
 Victoria :P  17 Again! Want it 2 be tomorrow! <3 Läääängtar! ^^
 Cosmo är aldrig fel :P + Covergirl ^^ <3
 Hehe, fingerdocka :P


xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0