Prao Dag #8

Nu skriver jag då om gårdagens prao dag eftersom det blev så jäkla mycket igår -.-

Hände inte så jättemycket. Det gamla vanliga när man är på dagis :P Gick upp relativt sent så det blev lite små stressigt. Kom dit och lyfte upp alla ungar i stolarna och sen var det frukost. Dirket efter frukosten gick vi ut i solen, som btw skiner just nu också ^^ Vi var väl ute till runt 11 eller något sånt då alla barnen fick kex och sen fick de gå in och lägga sig :P Då gick jag hem för att ta min en och en halv timmes rast :P
Brorsan var hemma eftersom han var "sjuk" (visst -.-) så gick in på mitt rum och satt och chattade lite med några vänner ute i solen :P Trots att det var mitt på dagen en vardag var det en del inne, iof var de flesta inne via ebuddy så det kanske inte var så weird iaf :P Åt lite också innan jag gick igen.
När jag kom dit var det bara att väcka alla barnen och sätta ner dem i stolarna igen och så var det lunch.
Efter lunchen gick alla ut och efter ett tag fick de lite frukt. Sen blev klockan tre och jag slutade :P

Det var den praodagen, alltså alla dagar är mer eller minder de samma så inläggen blir lite små tråkiga. :P

xoxo -Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0