Prao dag #10

Så var det absolut sista prao dagen i 8:an. Kommer aldrig prao mer i 8:an :P Big deal. Visst, det har vari super kul men lite skönt är det dock ^^ Vi har 2 veckors prao x2 i 9:an sen också, om jag inte har fel. Men, men.
Idag har det varit soligt B) Som vanligt kom jag dit lagom till frukosten. Solen lyste genom ett fönster så när någon rörde vid osthyveln blev det solkatter i taget. Självklart tyckte ungaran att det var skit kul. Eller ja, alla förrutom en unge som fattade vad som hände, jävla IQ barn, två/tre år och fattar hur solkatter går till. :P Efter frukosten var det sånsamling. Asflummigt, men det var bara att hänga på och klappa händerna när man skulle. Under detta lilla engagemang var hela dagiset med, alltså både de små och de stor barnen och de mitt i mellan :P När den lilla samlingen var slut var et bara att dra på kläderna på alla ungarna och sen kasta ut dem i solen. När ungarna satt i sandlådan och lekte satt jag själv på staketet och solade :P
Sen fick jag gå hem och vara hemma i en och en halv timme. Fixade lite lunch och satt ute i solen ^^
Efter det sprang jag iväg till dagiset. När jag hade kommit helvvägs kom jag på att jag glömt papprerna med frågorna som jag skulle fråga min handledare. Så fick springa tillbaka hem, inte för att det tog många minuter ^^ När jag kom till dagiset frågade jag frågorna och sen var det dagsför lunch. Det blev köttbullar för ungarna. Trots det åt inte alla. Vissa åt bara mackaronerna och vissa åt bara köttbullarna. Efter lunch fick alla gå ut och jag fick sluta ^^
Mer om min lilla dag kommer i nästa inlägg.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0