Ny mobil

Idag har det väl inte hänt så super mycket, kom några påskkärringar lite då och då. Var i täby en stund också och fick ny mobil.. Det var väl najs, nya abonnemaget börjar den 21 eller något sånt. :P
Iaf, var typ as glad eftersom jag nu fick mobilen som jag ville ha, dock märker jag nu att den inte kan ha teman -.- :@ Hur fan lyckas jag jämt välja mobilen som inte kan ha teman. Det var typ därför jag ville ha en Sony Ericsson eftersom alla säger att alla ericsson telefoner kan ha det.. Men ush vad fel de hade -.- :'( Så får väl leva med de extremt tråkiga som finns i mobilen -.- Okeej, extremt deprimerande inlägg, men. Ma kan väl säga att det inte bara är mobilen som klämmer, eller ja kanske inte alls egentligen. Men pga det som tynger så jäkla mycket att det inte går att förklara blir allt annat även små skit saker bara ännu värre...


I never thought you would change this mush...

Kommentarer
Postat av: frida

bra blogg!undrar om du vet hur man göra om headern ?:)

2009-04-10 @ 04:02:54
URL: http://friiiiida93enocksson.blogg.se/
Postat av: F

vad har hänt mer då? :(

2009-04-10 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0