Jävla bussar -.-

Dålig uppdatering, men orkar inte skriva på kvällarna efter allt plugg och aktiviteter....


Iaf, idag har väl inte varit bästa dagen på året -.- Vaknade alldeles för sent så hade as brottom :P Sen när jag gick ut märkte jag att den toppen jag hade var det en massa fläckar på från när vi hade mat krig hemma hos Madde, så fick rusa in och byta. Funderar fortfarande över varför den inte låg bland smutsen...
Sen gick väl allt bra fram till ja, när jag skulle hem. Läxförhöret på spanskan gick bra, fast som resten av dagen har varit kommer der säkert skita sig, men... :P Slutade kvart över 12 så tänkte att jag skulle hinna med bussen som gick 24. Självklart kom bussen så jag fick spring, dessutom var det ingen annan som skulle på så missade den... -.- Nästa buss skulle gå 34 så väntade men den körde bara förbi :O Sen orkade jag inte vänta på nästa som skulle gå 55 så började gå hem. När jag var mitt i mellan två stationer på väg hem kommer den tredje buss som jag skulle kunna ta, men inte skulle jag hinna springa. Öhhhhhh, va trött man blir -.-
Sitter och glor på High School Musical 3 nu, måste veta när 17 Again kommer ut på DVD kom jag på nu. Så det får väl bli lite resarch när inlägget är skrivet.
Ikväll då? Ska väl plugga lite, har engelska och biologi till imorgon. Sen har vi någon franska sak till på måndag eller tisdag också så kanske börjar lite smått på den. Annars får det väl bli helgens projekt. Kommer någ inte gå på träningen idag, så mycket som jag har att göra.
Nä, nu ska jag väl ta och börja lite måste svara på frågor till Mina drömmars stad också innna jag glömmer bort allt.

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0