Dåligt..

Har varit extremt dålig på att blogg på seanste tiden, har blivit en hel del inlägg men inte mycket skrivande om mitt live :P Så får väl ta och sammanfatt i detta lilla inlägg ^^

Fick ju ny mobil i torsdags och det var det senaste inlägget jag skrev om mitt liv så nu kommer fredagen och frammot ^^

Fredag:
Var så jäkla varmt, låg ute i bikini top och shorts och solade större delen av dagen. På kvällen åkte vi ut till kusinerna för lite påskmiddag. Var väl helt okej, blev extremt sugen på att plocka fram mitt gammla dockskåp och inreda det. Har tydligen aldrig riktigt lekt med det utan bara hållt på att inreda det sa mamma och pappa så ingen av dem var förvånade när jag sa att jag ville ta upp det igen ^^

Lördag:
Var ute större delen av dagen. Träffade några underbara kompisar, flumsade runt lite i stan och i området där en av dem bor :P Beställde biljetter till 17 Again, det blir jag, Anna och Anna, tror redan jag har skrivit det någonstans med iaf.

Söndag:
Var ute hela dagen igen. Det är ju sol så man får ju passa på. Lekte lite med brorsan och fick årets första skrapsår :( Så nu är det bara att bära kläder som går ner över knät :P Var och hämtade ut biljetterna till på fredag ^^ Happy! Mer har väl inte hänt.

Nu är det måndag och imorgon börjar skolan igen -.- Men det blir väl kul att se alla igen efter 3 veckor. Har utvecklingssamtal klockan 9 -.- Yippie...

xoxo -Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0